My baby shot me down

8:06 PM












Skirt: Brandy&Melville
Crop Top: H&M

The first pic is not obviusly there to say that the look is inspired to Kill Bill, but just because I saw the film this week and I got obsessed with the songs of it (as you can see with the title of the post) :)
I wore this outfit yesterday, when I went out with my friends, and I wasn't really sure of it haha well, I'm still not sure of how I put these clothes together, but I just like it! It makes me think of a bad high school girl.
I really forgot this crop top: I realized just yesterday to have it and just tried to use it somehow, 'cause even if it's not something so special and it's not really cropped, damn these are The Who!! 

-

La prima immagine non è stata ovviamente messa lì per sottolineare che il look è ispirato al film, ma perchè l'ho rivisto per bene questa settimana e mi sono ossessionata con la musica (come potete vedere dal titolo del post) :)
Ho messo questi vestiti ieri sera, per uscire con gli altri, e non ero proprio sicura di questo look haha beh, in realtà neanche ora so se vanno davvero bene insieme queste cose, ma non so, mi piace! Mi fa pensare a una cattiva ragazza di un liceo americano.
Avevo dimenticato completamente di avere questo crop top nell'armadio: solo ieri l'ho rivisto e ho pensato di usarlo in qualche modo, perchè anche se non è nulla di speciale e non è proprio tagliato nel punto che piace a me, cavolo sono gli Who!!







You Might Also Like

2 commenti