I sat by the ocean and drank a potion

6:10 PM






Dress: Bershka
Skater Skirt: Bershka

Hair, hair and again hair in these photos, sorry guys but they're growing so fast and I'm so proud of them :')
I'm back anywaaay, and I really want to do more posts and take more photos now that it's spring! I just have a lot to study now 'cause it's my final year at school, but I don't want to die for it!
This look is so simple, and even strange if I describe it: I'm actually using a little dress (from Bershka) as a top under this basic black skater skirt. Seems legit! I'm really loving flowers in this period, maybe a bit late I know haha And I'm also starting to buy more in online stores than where I live. Nothing inspires me anymore in these stores, I use to buy only some basic iteams here. 

-

Capelli, capelli e ancora capelli in queste foto, scusate ma i miei capelli crescono così velocemente che sono fiera di loro :')
Sono tornata comunquee, e voglio davvero fare più post e più foto ora che è primavera! Ho solo parecchio da studiare ora perchè è il mio ultimo anno, ma non voglio neanche morire per la scuola!
Questo look è molto semplice, e pure strano se devo descriverlo: sto praticamente usando un vestitino di Bershka a fiori come top sotto questa normale skater skirt. Seems legit! Sto davvero amando i fiori in questo periodo, forse un pochino in ritardo lo so haha Ma sto anche cominciando a comprare più cose online piuttosto che nei negozi qui. Non ci sono più cose particolari che mi ispirino e attirino la mia attenzione, ormai compro solo le cose basic qui.






You Might Also Like

0 commenti