Foundations

1:22 PM










Bralet/Top: Bershka
Skirt: Zara
Hat: H&M

Second look of my "week in outfits", guys! I'm getting into a totally different way to modify my pics, a bit more dark maybe.. Something like Tan Camera's way to shoot, she's so inspiring to me! I'd love to know if you like 'em this way or not :)
That's an all black look, and a black hat is always perfect on this kind of looks. I just thought it would have been better to add a white belt, don't know why!
I want to go shopping in thrift stores so bad : I always read about people who find awesome clothes for actually nothing. Here in italy, this kind of stores are all in the north, and not too much of them.. I live in the centre and the only way to buy something cool that not everyone has is online shopping (obviusly, you'll say!)
Maybe tomorrow I'll go shooting outside, after aaall this time.. can't wait!!

-

Secondo look della mia "week in outfits", ragazzi! Mi sto cimentando in un modo tutto nuovo per modificare le mie foto, forse un po' più dark, non so.. qualcosa mi fa ripensare alle foto di Tan Camera, è sicuramente una fonte di ispirazione! Mi piacerebbe molto sapere se questo genere di foto vi piace o meno :)
Questo è un total black look, e il cappellino nero con questi look ci sta sempre bene. Ci ho solo messo una cintura bianca perchè ho pensato ci stesse meglio, ma non so se sia così! 8)
Voglio taaaanto andare a fare shopping nei negozi dell'usato, magari nascosti negli angoli delle città: Sento sempre di gente che trova cose fantastiche a pocchissimo. Qui in italia, questi negozi si concentrano più che altro al nord, qui al centro l'unico modo per avere qualcosa di diverso dagli altri è comprare su internet (ovviamente, direte!)
Forse domani farò qualche foto fuori, dopo tutto questo tempo.. non vedo l'ora!!



You Might Also Like

0 commenti